Saturday, November 24, 2007

Culture festival in Komaba, Tokyo

Here, in Tokyo, There was an international culture festival of 73 countries, We, Cambodian students sold Khmer food (Pork-Chicken rice, Lapeu Sangkhya). All dishes were early sold out . Why? Absolutely delicious.











Our members in Komaba performed Khmer dances: Kanseng Snei, Koas An Re and so on. We are quite diligent, have done our traditional dance almost every year. Bravo!!

6 comments:

Vibolka said...

皆は上手にダンスをしましたね。

VChh MIL@NO said...

良かったですねぇ、カンボジア~
良くやりました(Bravo)~

poophnom said...

わたしも少し行ったよ~、カンボジアのショーは一番受けたかもね。

それにしてもステージ上のひとたち以外は殆ど知らなかった。ショック!
世代を感じるわーー

Hana said...

>KK@111
>VChh DelPiero
とても上手に踊ってたよ。
今回は新しいダンスもあって、感動したわ。

>poophnom
へえー、行ってたんですか?
気づいてませんでしたよ。
どの辺にいました?声をかけてくれればいいのに。

poophnom said...

hanaちゃんみかけませんでした。
カンボジア留学生集団あたりに丁髷する変なオジサンがいました。
あれはpoophnomです^^

最近マスクする人が多いね。さむいので、気をつけよう。

Anonymous said...

miss tokyo so much, esp this kind of festival. Bravo!