Sunday, April 12, 2009

Khmer New Year Party 2009

Yesterday, We celebrated Khmer New Year 2009 at Komaba international house, honored of the presence of Khmer ambassador named Hor Monirath.
The party was so fantastic with more than 160 participants including Jap and others foreigners. The main event were tasting Khmer dishes, enjoy Khmer students performance like traditional costume fashion show, Robam Trot, traditional dances and so on.
It was also a welcome ceremony for the 2009​ new comers.
Ambassador's
Speech

Fashion Show

RobamTrot

3 comments:

Rithy said...

明けましておめでとうございます。
wow! video を見て感動しちゃった。残念ながら、こちも新年パーティもあったので行けなくなった。申し訳ござらん。

そろそろ結婚だよね。子供をたくさんつくれるように頑張ってください。

いつもありがとう!!!!!!!!!!!!!

Hana said...

Happy Khmer New Year to you too!!

子供か・・・
仕事が落ちついたら、欲しいねぇー♪
サーかチームまでは大変そうだけどね(笑)!!

君も早く相手を見つけてねぇ!

Rithy said...

はい!今探しているところだよ。若い内にいい経験とかほしーからなあああ。(笑う)冗談だけど! 実際はそうだよねぇ。。。。相手って、、、、難しいのかなああああああ! 若いうちに子供を作ってね