Monday, March 24, 2008

修了式


雨の中で修了式が始まり、院生らが綺麗な服を身に付けて笑顔で臨んでいました。
傘を差しながら写真撮影じゃないかなと心配していたが、ちょうど式が終わったときに雨あがり、みんなで卒業おめでとうなど嬉しい気持ちと歓声が響きました。
8年間の長い年月での日本留学が最後の日となってしまいました。



たくさんの先生方々にいろいろとお世話になりました。

3 comments:

admin said...

Hi! Thyda,

Congratulation!! I imagine you must be very happy. You are as strong woman as in my thought. There won't be such a happy result without hard work and believe. Yet you have proved your will.

Good luck for your next step in your career. Clearly succeed you will, for there is no comparision to a strong/smart/beautiful woman like you :)

Sovann

そぴあ សូភាព said...

ご卒業おめでとうございます(:D)
夢にむかってふみだしましょう。

Hana said...

>sovann
You always encourage me, don't u? Thanks so much. I'm so happy and try my best to become such woman:D.
Good Luck to you too na.

>そぴあ
はじめまして。
祝言葉ありがとうございます。
カンボジアに深い関心をもってらっしゃるようですね。私達カンボジア人にとって光栄です。